Шведські вчені виявили зв'язок ожиріння зі зменшенням мозку

Шведські неврологи з Університету Уппсали опублікували в The International Journal of Obesity результати дослідження, у якому було виявлено скорочення ділянки головного мозку, відповідальної за регуляцію апетиту у літніх людей з ожирінням, повідомляє HealthCanal.com.

Група вчених під керівництвом Саманти Брукс (Samantha Brooks) за допомогою функціональної магнітно-резонансної томографії (fMRI) досліджувала головний мозок 292 дорослих чоловіків і жінок, чия вага була незмінною протягом п'яти років - безпосередньо до і відразу після сканування.

Серед них були як такі, що страждають на ожиріння, так і такі, що мають нормальну масу тіла.

У людей з ожирінням було виявлене скорочення розмірів переднього мозку.

Подальше дослідження впливу ожиріння на здатність головного мозку контролювати поглинання їжі виявило ослаблення розумових здібностей у людей з ожирінням порівняно з їхніми однолітками, що мають нормальну масу тіла.

Вчені вважають, що неправильне харчування протягом багатьох років послаблює здатність головного мозку контролювати тягу до їжі.

Як пояснює Саманта Брукс, "ті літні люди, чиє ожиріння було незмінним протягом п'яти років, відрізнялися скороченим об'ємом переднього мозку та дефіцитом самоконтролю в їжі.

Ожиріння охоплює все більшу частину сучасного суспільства, і хоча наше дослідження не може визначити, чи є ожиріння причиною або наслідком скорочення розмірів головного мозку, у світлі отриманих раніше даних ми припускаємо, що якщо ви не використовуєте свій мозок для того, щоб замислюватися про те, що їсте, ви можете втратити не лише талію, а й обсяг мозку ".

Раніше вчені з університету штату Пенсільванія порадили людям, які мають проблеми із зайвою вагою, пити зелений чай.

Влітку проблема зайвої ваги постає перед громадянами особливо гостро, адже відкритий одяг заважає власникам зайвих кілограмів почуватися комфортно.Читати далі...
Експеримент на лабораторних мишах, проведений вченими з Інституту біологічних досліджень імені Джона Салька (The Salk Institute for Biological Studies), показав, що обмежене у часі харчування може бути кориснішим для фігури, ніж цілодобовий доступ до їжі, навіть при рівному споживанні калорій.Читати далі...
У плей-офф пройшли Росія, Канада, Словаччина, Норвегія, США, Чехія та господарі турніру Швеція і Фінляндія.Читати далі...
Міністр закордонних справ Швеції Карл Більдт заявив, що Європейський Союз має більш сильні важелі впливу, ніж бойкот Євро-2012 в Україні.Читати далі...
У шведському місті Мальме в понеділок, 14 травня, почалося судове засідання у справі громадянина Швеції, якого обвинувачують у стрілянині по вихідцях з інших країн.Читати далі...
Лікарі вважають, що таким чином президент несе пропаганду нездорової їжі, яка веде до ожиріння.Читати далі...

Додати коментар